Bluebox Tävling!

2011-09-17 @ 14:39:35
Just nu har BLUEBOX en tävling där man kan vinna söta små ugglor! :D se här!
Här hittar du tävlingen - Blueboxbloggen!
Jag tävlar och hoppas vinna dom här:
Supersöt uggla som innehåller mjukgörande och närande läppbalsam.  Söt och trendig på hyllan och liten och smidig att ta med i väskan! Öppnas med ett litet lock i botten.  Smak: jordgubb. Mått:  4 x 3,5 cm.  Finns i flera färger och smaker. Det finns även matchande ugglor med handkräm! (Se länken nedan.) Se fler ugglor med läppbalsam och handkrämer här. Klicka för att fortsätta!Läppbalsam - Strawberry.
Supersöt uggla som innehåller mjukgörande och närande läppbalsam.  Söt och trendig på hyllan och liten och smidig att ta med i väskan! Öppnas med ett litet lock i botten. Smak: vanilj. Mått:  4 x 3,5 cm.  Finns i flera färger och smaker. Det finns även matchande ugglor med handkräm! (Se länken nedan.)  Se fler smaker och matchande handkrämer här. Klicka för att fortsätta!Läppbalsam - Vanilla.
Den här urgulliga ugglan innehåller mjukgörande handkräm med härlig doft. Är superfin att ställa på hyllan och blir en kul detalj i badrummet!  Tips! När innehållet I ugglan är slut kan du diska ur den och fylla på med din egen kräm. Alternativt kan du använda den för förvaring av t ex örhängen, eller bara som dekoration!  Ugglan är ca 7 cm hög och 5,5 cm bred. Innehåller 18 ml handkräm med... Klicka för att fortsätta!Handkräm - Wild Rose.
Alla med blogg får vara med och tävla! :)
Klicka här!
Måste också tipsa om deras kak- och bakformar! Hur underbara som helst!
Köpte den här i tisdags och som en raket på posten kom den före lunch på onsdagen! :D
Och så här blev mina små sockerkakor jag gjorde idag! (har inte orkat "frissa" dom än. :))
Kommer lätt å beställa den formen med bilar så fort jag känner att jag får råd. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback