motarbetad?

2012-04-18 @ 13:59:04
Jag? Nääe inte alls.
Kände mej rätt så pigg idag för å ringa runt å fixa lite.
Men icke! tålamodet och humöret i botten nu igen.
Pratade nyss med en otrevlig människa i "växeln".
Som inte sa vart jag kommit.
Inte ville koppla mej vidare till stället jag antog att jag fått nr till.
Hon ville inte ens tipsa mej om vart/vilket nr jag skulle ringa.
sjukvården... va fan annars.
Kan inte bara folk va liiiite hjälpsamma?
Jag är sjuk och trött.
Tycker riktigt jävla synd om dom som är allvarligt sjuka!
När inte ens jag som bara är förkyld orkar gissa mej till vart jag ska ringa.
Eller prata med otrevliga personer.
Och andra stället jag skulle ringa till verkar inte kunna lyfta en telefonlur när man
ringer så.... nu skiter jag i dom.
Synd att de bara är mej de går ut över. Börjar fan få lite panik nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback