lördag

2012-05-05 @ 10:16:42

Jag är hemma själv! Hu? Hur gick detta till? ;)

Å jag har så tråkigt så jag fixade in lite bilder på datorn.
Och som vanligt är de mobil bilder som gäller. :D
här är blommorna som eddan har planterat. Hoppas det blir nåt. ;)
Va tycks om vårat snygga "växthus?" haha :P
Min fina blomlåda jag fick i present av gullungen! ♥
försökte få han att plantera sina blommor i den men de gick inte.
Nu blev det solrosorna istället. :)
Tänk om hyresvärden visste att vi har sjöutsikt. ;)
tisselur myser ute hela dagarna han.
Igår bakade vi unicorn poop cookies. På vårat egna lilla vis.
Vi har äntligen matat ankorna som är här ute varje år.

Jaa.. de va väl de ja orkade me.
Tycker det är så otroligt tråkigt å jobbigt å lägga upp bilder när man måste ta en och en. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback