om påsken, jobb och sömn :)

2012-04-12 @ 10:48:07
Påsken "firades" i Särna. På vallen. Underbara vallen!
Trots att vi varit där från torsdag till måndag så hade ja inte ett dugg hemlängtan
som jag brukar ha när vi varit där ett tag. :)
Märkte så väl att jag absolut inte trivs i mora. i lägenheten.
vet inte riktigt om det är bara lägenheten eller hela mora som inte passar mej.
Känner mej så otrygg på nåt vis. Vill verkligen flytta NU!!
Jaja... åter till påsken! Liiiite skoteråkning, mycket god mat och trevligt sällskap..
Alldeles lagom mycke att göra och mycke mys me lilla familjen. ♥

Skotertur med hamburgergrillning. :P

Lillrumpan myste på. han älskar å åka skoter!

synd att de va så lite snö så vi inte kunde åka så långt. :(

Har inte lagt in nå mer bilder på datorn än. ;)

~

Annars då.. De flyter på.. lugnt..

Har haft inskolning på ett ställe här i mora.

Det är bra! Jag kommer nog å trivas där om jag bara får komma in

å jobba lite, men de blir iaf 2 dygn i slutet på april.

Jag tackar å tar emot! ;)

Igår flyttade vi Eddans säng. Å han sov hela natten i sitt rum!! :O

Jag blev lite chockad i morse när ja vakna å han inte låg i våran säng. ;)

Han ville inte somna själv där inne igår men de förstår ja.

han är ju van å somna med oss nu igen så..

De får väl ta den tid de tar, bara han vill sova i sin säng,

för det är så trångt i våran säng när han ligger där så ja får nästan panik! :)

 

Nu ska jag skynda mej ut med Wilde när solen skiner!!

Den är efterlängtad vill ja lova! Varit grått å regnat här i flera dagar!

~


Kommentarer

Postat av: Angelica

Så stor han är!! =)

Här i norr hade vi en hel del snö, hade skoterföre heeeela påsken! =D

Puss på dej gumms! <3

2012-04-12 @ 12:33:41
URL: http://tilleville.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback