Stress gör mej galen!

2012-01-13 @ 12:49:09
Jag lider av konstant inre stress. Och yttre stress gör mej till en jävligt tråkig människa!

Det blev liksom inte bara en grej med den här helgen!
Vi alla ska åka till vallen på olika dagar.
Jobba.
Folk som gör illa sej och ligger på lasarettet.
Stressen över att Crille kanske har det jobbit me å va själv me eddie.
Skjutsar hit å dit.
Ja det är jävligt mycke som snurrar i skallen och jag känner att jag inte kan göra eller hjälpa.
Helst hade jag bara velat gå i dvala sånna här dagar.
Att de ska va så svårt å slappna av när man ändå vet att man inte kan göra nåt?!
Saknar min lilla älskling så jävla mycke när ja känner mej så här!
Men nu ska jag fixa lite här hemma så man kan åka iväg utan dåligt samvete.
Gymma ikväll. Bra terapi!!
Börja jobba 20:30 och jag hoppas verkligen att jobb-dygnt går fort!
För sen ska jag sova hos pappa en natt å sen äntligen åker jag till särna å träffar pojkarna!
Hem på måndag igen. Så det blir ingen lång vallen-vistelse för min del.
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback