plötsligt händer det...

2012-05-02 @ 12:46:25
Nu hittade jag hit igen! *kors i taket* ;)
Vad händer?
Det gamla vanliga..
Eddan är sjuk. men börjar väl bli bättre.
Ingen feber idag iaf. lillskrutten.
Nu har balkongen blivit städad!
Det blev så mysigt!!
Så idag har jag och eddan suttit ute i solen å ätit glass! :P
Och så har vi planterat lite. Både igår och idag.
Det blev ännu flera solrosor. Minisolrosor den här gången.
Gräslök och krasse. Jag valde ganska lätta saker som växer ganska fort (hoppas jag!).
Medans Eddan promt ville så blomfrön.
Rosa blommor. Han älskar rosa! :P
Får väl se om de blir nåt av våra odlingar.
solrosorna vi planterade för nån vecka sen växer ju så de knakar!
Och vi va ju lite tröga me å köpa mer jord så dom hann bli lite rangliga. ;)
det dög ju inte med vilken kruka som helst, så dom kom inte ner så långt.
Ska ta lite bilder idag när min mobil laddat klart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback