Onsdag

2012-01-18 @ 11:11:47
Jag har faktiskt inte orkat skriva nåt efter helgen.
Men de gick bra å jobba å träna iaf.. Förutom att ja hosta så jävla tokigt så jag sträckte ryggen.
Hann va ett dygn uppe i särna. Jävligt fint väder så vi va ute mycke.
Både Eddie och hunden stormtrivs där! :)
vi kom hem på måndag kväll. Helt färdiga alla 3.
igår tvätta ja som en galning.
Är väldigt tacksam för att både tvättmaskin och tumlare funkar,
så jag slipper springa i tvättstugan. :)
Ja..de va väl en snabb update. Finns inte så mycke mer å säga. :)
Idag ska vi åka å bada och gymma i älvdalens simhall!
Konstigt nog har vi aldrig varit där me eddie förut.
Men nu har ju class gym öppnat där i simhallen också.
Så vi ska passa på å bada å mysa lite innan vi ska träffa våran pt på gymmet där. :)
det är så kallt i simhallen här i mora
så de ska bli skönt å kunna bada mer än en kvart utan å frysa häcken av sej. :P
Jag ska kolla packningen nu så vi inte glömt nåt viktigt sen ska ja hämta skrutt på dagis.
Sen åker vi till morfar och väntar in pappan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback