Mina "mål" (inte löften!) 2012!

2012-01-05 @ 15:45:13
Komma i form!
Gymma minst 2 ggr i veckan.. helst 3.
"Gå ner i vikt" ja, minska i fettprocent. Om några kilo fett byts ut mot muskler så klagar jag inte. ;)
Äta bättre och nyttigare. Börja äta frukost t.ex.
Sluta röka vore bara ett stort plus i kanten.
Börja trivas med mej själv helt enkelt. ;)
Det största hotet här är rökningen.
Allt det andra känner jag verkligen att jag vill och att det är saker jag klarar!
Så jag tänker inte pressa mej med något heller för det är inte så det funkar.
Blir de, så blir de. Och blir de inte, så är de så. :)
Nu vill jag bara bli av med hostan jag dragits med i typ 2 månader
så jag kan komma iväg till gymmet!
För nu jävlar är jag taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback