frukost fail

2012-01-11 @ 10:33:42
Det går inte så bra för mej! Idag va ja vaken TRE jävla timmar innan ja nu har lyckats peta i mej frukost. :(
Man ska ju äta frukost inom en timme efter man vaknat!!! stånk.
Och så har jag fortfarande träningsvärk som fan i magen! :P
Skulle gärna ta mej iväg till gymmet idag ändå. får se hur den här kvällen slutar.
Annars ska jag till gymmet på fredag innan ja börjar jobba.
Testa nya gymmet i älvdalen :)
Så det blir iaf två ggr den här veckan. :)
Och så är det ju inte så kallt idag så jag å ungen kanske tar en promenad när han slutar dagis. :)
Nu blir de en kaffe och sen ska jag dra igång nåt här hemma :)

Kommentarer

Postat av: Gelica

Äter du nå speciell kost nu gummsan?

Eller äter du "vanlig" mat med eftertanke?

2012-01-11 @ 16:12:17
URL: http://tilleville.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback