trött i fötterna

2012-02-13 @ 22:24:47
Den här dagen bara sprang iväg!! :P
På förmiddan va de väl som vanligt med bestyr och få iväg eddan till dagis.
Disk. Tvätt. hundpromenad. Lunch.
Det är väl det jag gör dom få timmarna eddan är på "jobbet" som han säger. :)
När jag hämtat han och vi äntligen kommit hem så ramlar pappan in. Jäkligt krasslig. :(
Och sen kom moster och lälle och fikade å lekte lite. :)
Slappade lite i soffan med Kurt Olssons julkalender innan vi började med middan.
Pannbiffar, klyftpotatis och kantarellsås. Allt hemgjort från grunden.
Inge fusk här inte! haha! *klappar mej sj på axeln*
Sen drog jag och eddan igång ett rågsiktskakebak. hihi.
Vi hann göra degen innan ungen slockna i jäsningen typ. :P
Goda blev dom men vi måste ha missat en tesked krydda eller nåt. Jag hade gärna sett att dom smaka mer.
Det är inte så lätt å hålla full koll alltid när man bakar med en treåring.
Man behöver inte va så noga! ;)
Tror jag ger upp för idag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback