svacka

2012-02-22 @ 22:03:11
Känner mej ur form.
Känslomässigt.
Som fan.
Allt är bara så... jobbigt.
Hur ska man orka leva med en människa som man inte vågar prata med?
Jag har saker jag vill prata med han om.
Men ja törs fan inte. För jag vet att de kommer leda till ett jävla gräl.
Så är det alltid.
Jag säger nåt som tynger mej och han blir förbannad.
Fattar inte hur den där människan är funtad.
Allt är bara mitt fel hela tiden och han har alltid rätt.
Nej man får inte visa nån form av känslor för då är man SVAG!!
Undrar vem som är den svaga...............

Kommentarer

Postat av: Angelica

Älskade gumman <3

Man måste kunna kommunicera, annars mår man verkligen inge bra!

Den svage är den som inte vågar må dåligt, den som inte vågar ta på det som är jobbigt!

Du är bäst gummsan!

Du får komma till mej på semester! <3

2012-02-23 @ 09:49:30
URL: http://tilleville.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback