Kan inte sluta le! ;)

2012-02-12 @ 22:33:58
Vi har gjort en så galet kul grej idag men jag återkommer med resultatet senare!! :P
Och så har jag köpt lite grejer hem idag så jvi ska kunna baka rågsiktskakor.
Smaskens!
Hoppas bara att orken och lusten finns i morgon. Eddan vill så gärna baka. Lilla farbrorn ;)
Väntar fortfarande på recept på bröd från min Gelica!! :P
Jaaaa... vad mer? En helg i friska luftens tecken typ.
Varit ute massor och myst på. :)
Eddan börjar bli riktigt duktig på å åka skidor,. :)
Och så har han fått åka skoter med crille....runt runt på lindan idag. :)
Blev bjudna på mumsig middag idag hos crille.
Kycklingfilé med ädelost och bacon och ris till.
Dalakassen hade förövrigt lyckats VÄLDIGT bra med maten den här veckan!
Allt var såå gott! :) Kommer absolut göra alla rätter flera ggr! :P
Nu ska ja ta natt. :)

Kommentarer

Postat av: Angelica

Recpet kommer! =)

Ska leta fram de idag när jag kommer hem =)

Nyfiken jag blir på vad ni har gjort! =)



Puss!

2012-02-13 @ 11:30:56
URL: http://tilleville.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback