ingen vettig rubrik

2012-02-09 @ 10:51:06
Fick en sån himla lust att baka bröd! matbröd alltså :)
Meeen som vanligt har vi inte allt hemma när jag får mina infall.
Och innan jag får tag på ingredienser så har väl lusten gått över. ;)
Nån som har nåt bra recept? Enkelt, med sånt man oftast har hemma?
Det märks att vi går mot ljusare tider. Jag känner mej lite piggare.
Kanske för att solen vågar sej fram idag. Eller för att jag äter frukost nu för tiden. ;)
Idag kommer mommo och lälle å hälsar på. Tur. Eddan har tjatat. :)
Nu ska jag tussa ut med wilde i den väldigt friska luften och lapa i mej lite SOL!! ♥

Kommentarer

Postat av: Angelica

Jag har jätte gott recept på både hårt och mjukt bröd! Men det är ofta inget man har hemma =(

Men jag kan skicka ändå?

Det är såååå gott =D

Puss min fina <3

2012-02-09 @ 13:26:23
URL: http://tilleville.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback