en bra dag

2012-02-06 @ 22:17:50
Eftersom jag slocknade med eddie i går kväll runt åtta tiden så har jag varit ovanligt
pigg och utvilad idag! :P
Gick upp kl 7 utan problem.
Lyckades äta en ordentlig frukost före åtta! Framsteg på allvar minsann. :)
Så hann jag äta lunch idag också innan jag hämtade eddie på dagis i tolvtiden.
Det har nog aldrig hänt att jag hunnit äta både frukost och lunch innan han slutat. :P
Sen gick vi ner till crille och eddie blev kvar där ett tag så jag gick hem å fortsatte tvätta.
Och så fick jag för mej att jag skulle städa "kryddskåpet".
Där vi hade mest massa annat än kryddor tydligen. hehe. Men nu är det rensat och fint.
Skulle väl ha tagit tag i dom flesta skåpen i köket men men.. får väl se när lusten kommer igen.
Nu ska jag sätta mej och sticka vidare på min tantsjal. För att jag är en fryslort-tant.
Så jag tänkte bli klar med den väldigt snart. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback