Nu då..

2011-09-22 @ 23:18:09
Jag och älski va faktiskt på gymmet igår! Tänk att vi åkte dit kl 8 på kvällen!
Jag va aptrött och hade gärna joinat eddan i sängen.
Men crille va så snäll så han kom å satt här å plugga när vi va iväg. :)
Vi gör ju lite ändringar i träningsprogrammet lite då och då.
Men legpress har vi kört ända från början.
Jag kör över 100 kg på den nu utan problem. Även fast vi kör 30 minuter cross trainer innan.
Det är kul! vi har ju bett våran pt å inte stryka den för oss för vi har ju lite tävling på den hehe. :)
Men dom andra övningarna har vi bytt ut. från maskiner till fria vikter.
Så där kör ja bäbis hantlar för tillfället. ;) mellan 3 och 7 kg. men jääävlar va de tar!
Ska väl försöka komma dit i morgon om vi får nån knattepassare.
känns lite dumt att vi inte varit där alla måndagar å torsdagar som vi lovat oss själva.
Men de blev ju så dumt ett tag å dom har ju inte barnpassning några andra dagar.
Nu ska ja svamla i säng. hjärnan är som potatismos.
jag har jobbat idag
gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback