gårdagens bravader

2011-09-04 @ 14:33:03
Klockan ringde 07:00. Inte så jätte jätte kul en lördag men när jag började vakna till liv och
kom ihåg varför så kändes de inte så farligt! Valbo och IKEA!!
Vi skulle åka så jävla tidigt för att älski ville komma hem nån gång. Han är ingen shopping fantast. :)
Strosade runt och myste på ikea.. ja.. jag tycker det är mysigt. :)
Köpte en till Billy hylla. och nya dörrar till den och den billy vi redan har. som vanligt hade ju dom vi hade
utgått ur sortimenten. how chocking!
men nu fick vi ju nya finare dörrar hihi.. ;)
Och ett nytt soffbord fick följa med hem också. :)
lite småplock. inte så farligt mycke. en dörrmatta och zip-påsar. tror inte de va nå mer? :O
de kändes som att vi va inne på mediamarkt längre än vi va på ikea. :(
köpte en skrivare till min svåger och dricka. haha. inget till oss.
Åt en mc flurry ahlgrens bilar på donken. Jag tyckte den va god! men inte va de nå bilar i den.
snarare små rosa pellets! :P
När vi åkte hemåt stanna vi i falun och jag å tobbe gick å shoppa på plantagen och älski gick på siba iställe.
"middag" på Max i falun. göttans!
Vi han med å ta några cachar också. blev väl 9 eller 10 stycken tror ja. :)
nån i valbo. ett par i falun och en i rättvik. :)
nu kommer lite bilder!!
Nappträdet i falun hade en skatt.. ;)
Älski navigerar.. :)
Jag köpte en kaktus till eddan på plantagen. Mest för krukan så klart. :P
Jag ber väl om ursäkt i vanlig ording för mina kassa mobilbiler. ;)
Jag är ju ingen mäster fotograf och tar inte bilder på allt jag ser. :)
Bilder på möbler å sånt kommer när det är bättre ordning här hemma.
Men hyllan är monterad och klar och redo att fyllas!
Och tänk att jag fick skruva ihop soffbordet helt själv.
Jag är stolt. :)
Ärums!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback