vaknat på fel sida båda två

2011-10-11 @ 13:40:57
Idag har både eddan och jag varit på ruskigt dåligt humör!
Han har trotsat mer än vanligt och jag har haft sämre tålamod än vanligt.
Men det händer väl ihop allt de där. Vi triggar väl varandra.
kan inte hjälpa att jag känner mej som världens sämsta mamma när jag
ska hämta han på dagis och han är så jävla trött och hysterisk
så han bara skriker, sparkas och slåss.
Det är där mitt tålamod tar slut. på riktigt!!
Inte blir de bättre av att alla ungar ska vila den tiden jag hämtar eddan
så jag får lite panik för att min unge ser till att ingen i hela mora kan sova!
Gnål och gnäll här idag igen. Men jag har ingen annan å prata med och det måste ut...

Kommentarer

Postat av: Gelica

Gnåla på hur mkt du vill gumms!



Massa kramar ti dej!! =D <3

2011-10-11 @ 15:50:04
URL: http://tilleville.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback