huvudvärk

2011-10-09 @ 17:40:50
Jag va ju till optikern i fredags! det har jag glömt å tala om!
Jag ser tydligen sämre än ja trodde.
minns inte riktigt va hon sa men jag ser jätte dåligt på håll och
det va därför jag släpa mej iväg å gjorde en synundersökning.
Och så har jag brytningsfel och börjar se dåligt på nära håll. tydligen.
Glasögon kommer bli en del av mej! huvva.
När man är som jag och hatar å ha nåt i ansiktet och inte ens kan använda solglasögon
mer än korta stunder kommer de bli rätt kämpigt i början.
Eftersom jag ska ha glasögonen på mej så mycke som möjligt hela tiden.
Utom när ja ska läsa länge eller sitta vi en dator länge.
:( Och jag skulle ha glasögon en tid innan vi skulle prova linser.
Typiskt.
Men de ska bli skönt å kunna se och kanske slippa huvudvärken.
Får tänka positivt och försöka skuffa undan obehaget av å ha nåt i fejan. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback