smått och gott

2011-05-20 @ 11:08:21
Ja. Idag är de äntligen fredag! Men i morgon ska jag jobba.
första jobb dygnet på typ 2.5 år. Kan ju bli spännande.
Jag har ju inte varit där sen innan eddie föddes.. :)

Ikväll ska ja bjuda mina pojkar på TACOS! Fy fan de va länge sen!
Började nästan kurra i magen när jag tog fram älgfärsen från frysen! :D
Jag är så glad att folk jagar älg!
Att jag aldrig behövt köpa nån äcklig köttfärs som de kan vara vad som helst i.. :( Blä!

JA! "paret" har kommit tillbaka i år igen. :P Ett par änder som brukar hålla till här varje år.
Ja nu är jag ju inte helt hundra på att de är samma men det är ju roligt iaf.
blev jätte dåliga bilder när jag zoomade så..de får bli den här.
Ja jo de va mobilen igen. :/
Dom är så söta när dom håller ihop och knatar omkring här ute. :)




Lägger upp lite fler bilder när jag ändå håller på.


blomsterpojken

Här är Eddan i full fart å plocka maskrosor. :)




Och så våran balkongodling. :)
Basilika, jordgubbar och smultron hoppas vi på i år. :P
Vi har även sått oregano och mejram men dom går de inte så bra för tror ja. :)
Eftersom vi inte lägger ner hela våran själ i våra blommor och odlingar så kör vi ganska smått! hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback