Pepsodent White Now

2011-05-09 @ 13:14:57
Nu har jag använt Pepsodent White Now i ca en månad.

Jag är väl inte helt övertygad måste jag tyvärr säga. :/

Ja tänderna blir vitare när man borstat.
Nej det håller inte för en kopp kaffe. Eller nåt annat än vatten heller för den delen.

Så jag hoppas verkligen på ett långsiktigt resultat,
och behåller den i badrumsskåpet ett tag till.

För den smakar gott och känns väldigt fräsch.


Tandborsten (Pepsodent White Systems)
var helt okej den med.
Fick iofs en soft i buzzador paketet och dom får jag rysningar av,
så den fick älski så köpte jag mej en medium och testade istället.

Tyvärr inga före och efter bilder. haha. Jag tycker kort på mej är läskiga. ;)
Men äre nån som vill prova så har jag några små tuber kvar.
bara å säga till. :)


buzzador paketet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback