inte så pepp idag

2011-05-31 @ 11:38:24
Fy fan! den här jäkla helgen som va har verkligen satt sina spår! haha!
Sov till kl 15 nånting i söndas. Och jag är fortfarande så jäääävla trött!

Men vi hade rätt kul i lördas! Va på cruising i orsa. :)
Jag hade min "första riktiga" fylla lr nåt. Iaf sen ja blev gravid. Och de va ju över tre år sen. :)
Blev full och glad. Blev fullare och skällde ut älskis "chef" (asg). Blev dålig. Mådde skit dagen efter.
Precis som de alltid varit *moahahaha*
Nu behöver ja inte göra om de där på nåt år igen känner jag. :P

Inte blev de nå gym igår heller. hehe.. orkeslösa ab.
Men vi va ju där i lördas och ska dit idag iaf så ja mår inte så jätte dåligt över de,
fast måndagar är ju en av dom dagarna vi har sagt att vi SKA gå. ;)

Nu ska ja ladda lite kaffe och sen gå å hämta lillrumpan på dagis.
Sen kommer morfar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback