fan va ja är bra!

2011-05-18 @ 10:00:30
Vi träffade våran pt igår igen.
Och pratade lite om programmet hon gjort.
Bytte ut nån övning och la till nån. :)

Och så gjorde vi en ny BIA mätning! Roligast av allt!
Tänk att det hänt nåt redan efter två veckor!!
Jag har gått ner ETT kg i fettmassa! Men jag har gått upp i muskelmassa! :D
Ingen jätte siffra kanske men nu blev man ju ännu mer taggad!

Måste bara bättra mej me maten.. :/ min svaghet.
Jag är kass på att äta på regelbundna tider å allt sånt. :(
Och så måste jag dricka mer vatten?! :O
Jag som tycker jag häver i mej flera liter varje dag..
Men inte tillräckligt tydligen då jag samlar på mej vätska eftersom jag äter så oregelbundet.

Åh ja.. Idag är de "killkväll" på gymmet så jag har vilodag. hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback