det är inte roligt längre

2011-05-16 @ 15:46:41
Gruvar mej för att lämna eddie på dagis på morgonen.
Har tröttnat på snorkfröknarna. Eller..det är väl mest en av dom.
Gnål å gnäll varje dag.. Jag blir så trött.
När man hämtar han samma sak. Alltid är det nåt dom har å påpeka.

Och Eddie är ju en historia för sej.
Han är så jävla trött å gnällig när man hämtar han så man får släpa han hem typ.
Och hemma blir han helt hysterisk för att han är så trött och vägrar sova.
Nog för att han bara är där mellan kl 9 å 12. men det är ju i trött-timmen han ska hem.
När det egentligen är dax å sova midda.

Nej jag hoppas verkligen att fröknarna är snälla på andra avdelningen där han ska börja i höst.
Dom ska dela upp barnen i 1-3 år och 3-5 års grupper. Ja det blir nog skit bra.
Och då ska dom små flytta till en annan avdelning å dom stora till den där eddie går nu.

Eddie tycker om sitt dagis så det känns så jäkla fel att jag inte gillar det. Dom. Tanten.
Ja.. vissa ska nog inte jobba med små barn...antar jag.

Nu måste jag ta en kopp kaffe å pigga på mej lite. Så jag orkar fixa nån mat till oss.
Gymmet ikväll igen och Eddan ska på cirkus med kusinerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback