en snorunge

2011-06-21 @ 10:10:40
Den stora snorisen är på jobbet idag.
Eddie är hemma.
Lite småmysigt är de väl iaf.
Men jag tycker det är tråkigt att han missar saker på dagis.
Och med tanke på ögonen så blir han hemma hela veckan. :(
Såg att barnen va ute å plocka blommor nyss.
Men jag har hört rykten om att han kanske ska få åka till mommo idag igen..
Eftersom hon ska se efter han på torsdag när ja jobbar så tyckte hon att
dom kunde plocka upp han idag när dom ändå va i krokarna.
Jag undrar om dom försöker adoptera min unge? haha..

Det värsta är väl att han är så pigg när han är sjuk.
Och att han skulle ha orkat va på dagis 3 timmar men att han är en smittohärd. :)

Sjukdagis.. mitt nästa projekt. hehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback