Vardagslunk

2011-08-22 @ 16:07:13
Nu är vi tillbaka i våran "vardag" igen..
Eddie är på dagis 9-12 och jag är "arbetslös".
Har massor att göra här hemma men de får man inge pengar för.
Har iaf lyckats tvätta och diska idag när eddie va på dagis. hurra.
Och så bokade jag en tvätt-tid i morgon. Blev lite förvånad att de inte va fullbokat
två veckor framöver som de brukar va.
Min torktumlare är ju som bekant trasig och jag har inte plats å hänga handukar å sängkläder överallt. :(
Mommo & Lälle va här idag å hälsade på. Dom hade lilla Vilhelm med sej också. eddies minsta kusin.
Orkar inte skriva om helgen. För det händer inte så jätte mycket på en fäbovall i särna när det regnar. hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback