mitt och ditt

2011-08-30 @ 16:31:36
Vi håller på å fixa å dona lite här hemma. Det blir lätt så när man köper nya grejer.
Göra sej av me de gamla. Och passa på att få iväg lite mer.
Ofta gnäller älski på mej att jag har lite svårt att göra mej av med saker han tycker är onödiga.
Men jag måste då säga att han är precis lika!
Vi ska köpa nytt soffbord. Då det vi har nu är lika stort (inte högt då) som vårat köksbord!
Så de passar liksom inte med nya soffan. :)
Men de kunde vi inte slänga. för de är de inge fel på!!!
nej kaffe ringar å en stor flisa som fattas i trät på kanten så man fastnar när man går förbi...
de är inge fel haha. Vart fan ska vi göra av de då???
Vem vill ha ett så fult å otympligt soffbord??
Behöver jag säga att det är älskis bord? ;)
För efter att ha varit sambos i snart 5 år så håller han fortfarande på å säga "ditt" och "mitt".
Suck... löjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback