måndag igen..

2011-08-29 @ 10:01:36
Tycker det är måndag oftare än de är nån annan dag..
Drygt..när man varit lite seg i helgen å gå upp å försöka ta tag i rutiner igen.
Men eddie sov till halv åtta idag så de tackar vi för. :)
I helgen har vi gjort slut på lite pengar. Roligt!! :)
Vi har köpt en ny soffa och en fåtölj. 3500 gick de lilla kalaset på.
Helt lagom mycke pengar å lägga på nya grejer när man har småbarn och djur.
Det kommer med andra ord inte vara nya grejer allt för länge. :)
Och så köpte jag mej en ny väska igår då jag blivit våldsamt bestulen på min.
Av älski..hihi.. :) en bag från IcePeak. (hittade ingen bild på den,men de kommer väl om jag får lust ;))
Eftersom jag är lite lat så snor jag lite bilder från nätet.
Och så är det så jäkla rörigt här hemma just nu för vi har inte fått bort dom gamla möblerna än. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback