Vilken underbar dag!

2011-04-16 @ 13:52:00
Som vi slösar bort med att vara inne!!

Jag vaknade,
satte på kaffe,
gick en kissrunda med hunden,
Melodikryssade,
la mej å tupplurade 2 timmar.

Och nu sitter jag här å glor. Väntar på att vi ska gå ner till Crille å hjälpa han med nya postlådan.
Men älski bara spelar tv-spel så jag lär väl få gå själv om vi ska komma ut innan kvällen är här.

Inatt va vi ute på skattjakt igen. Gick lite dåligt måste jag säga men ett par hittade vi iaf.
Jobbigt å va ute i mörka natten när man knappt vet vart man ska leta å hur stället ser ut. :)

Kollar lite bilder medans jag väntar på att det ska bli nåt av den här dagen.

egypten nov. 2010

Egypten november 2010.
Eddie är inte smutsig.
Egentligen är det en ansiktsmålning som böjar falla bort. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback