segt var de här!

2011-04-02 @ 14:55:00
Datorn är seg.
Jag är seg.
Va ute å letade "skatter" mellan elva å halv två inatt. Vi hittade hela 4 styken! :P
Två av dom hittade JAG! stolt som fan eftersom grabbarna är så jävla bäst på de här om man får tro dom själva. :)
Idag har jag (äntligen) köpt mej nya skor! Najs å slippa kuta omkring i graninge kängor!
Ett par fina lila vanliga skateskor. Det är min melodi.
Och älski fick en p-bot. Så han är ju inte så nöjd me våran shopping tur. :P
Eddie, kusinerna å mommo har varit ute på loppis tur. Och köpt en cykel till eddie. :D
Hoppas han tycker det är lika skoj som jag! hihi
Nu ska jag njuta av lugnet här hemma. I morgon blir de städning innan yrvädret kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback