grattis till mej!

2011-04-26 @ 22:08:40
en uppochner dag..

Min älskling gjorde kaffe till mej i morse! ♥

Eddie är på dagis för första gången på typ 5 veckor.
Och vi bemöttes ganska snorkigt av dagisfröken.
Om det va för att vi inte varit där på så länge, eller för att som ville ha utvecklingssamtal,
eller för att vi inte lämnat in lappen om sommarledigheten, vet jag inte.
Dålig stil iaf.

Jag har mått dåligt över ett samtal jag måste ringa.
Avskyr verkligen å ringa till folk jag inte känner!
Och när jag väl tog mod till mej å ringde så är inte människan inne! Gah!

Ont i magen efter en riktig fail-helg med massa godis och annat jag inte borde äta. :(

Diskat, dammsugat och skurat toan. Myyys....

Hämtat Eddie på dagis.
Lite gladare fröknar då. Men fan va duktiga dom är på att antyda saker.
Frågar varför Eddie har så mycket blåmärken, på ett sätt så man nästan själv tror att man har slagit han.
Ja och nu har jag lämnat lappen om sommarledigheten och fått en tid för utvecklingssamtal.
Och sagt att han är allergisk mot nåt så de är därför han snorar. hehe.

Morfar kom och fikade lite smörgåstårta.

Iväg och betala medlemsavgiften på Class Gym, och boka möte me våran PT.
Jaa... vi bestämde oss för att börja där iaf. Långsiktig investering får vi väl kalla det. :)

Lasarettet å kolla hur det va med eddies gammel mormor.

Handla, laga mat.

Fika med mommo och moster. Farmor kom en sväng också.

Nu är jag gaaaanska trött. Tänkte försöka pallra mej in i duschen sen blir de nog gonatten.
Tack alla för gratulationer och presenter! Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback