Aldrig mer!

2011-04-21 @ 12:56:26
Idag har jag känt mej som en riktigt usel mamma.
Jag har verkligen noll tålamod vissa dagar.

Vi skulle gå ner till Crille å hälsa på lite som vanligt.
Och eftersom vi fick punka på vagnen igår så tyckte jag att Eddie kunde få ta sin bobby lastbil.
Aldrig mer! inte när vi går själva iaf. Fy fan va de gick lååångsamt framåt!
Och jag med mitt tålamod höll på å få spader när ungen åkte överallt men inte dit vi skulle typ.
Låter väl inte så farligt kanske men nu pratar vi inte att de tog 5 minuter extra å gå lr.
Snarare MÅNGA extra 5 minuter. Suck.

Men men. Vi är då hemma nu iaf. eddie fick lifta me crille hem haha. Tur de!


Och jag frågade eddie vad han ville äta till lunch. "Tåta!"
Ja ja.. Dåliga samvetet tog över lite så det blev väl tårta då. :)

plätt-tårta
En plätt-hög med glass och sylt.
Kallar men det tårta så är det tårta. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback